Splošni pogoji poslovanja

Matis pohištvo d.o.o.

Andraž nad Polzelo 6c

3313 Polzela 

Davčna številka: SI 34027661

Matična številka: 6228534000

Kontakt

SALON MARIBOR

Tel.  082059360
Fax  082059361

Pon-Pet: 09-17h  Sob: 08-12h

SALON POLZELA

Tel.  082053848
Fax. 082053847

Pon-Pet: 09-17h  Sob: 08-12h

Varovanje osebnih podatkov

Več o varovanju osebnih podatkov najdete tukaj.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Dostopnost informacij

Spletna trgovina Matis se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo,
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še mogoče odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; poleg tega tudi o tem, koliko kupca stane vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba izdelkov in cene

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini Matis pogosto posodabljajo in spreminjajo. Cena v spletni trgovini Matis je enaka za registrirane člane in za goste spletne trgovine. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Naročilo in cene

Kupoprodajna pogodba med Matis pohištvo d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini Matis sklenjena v trenutku, ko Matis pohištvo d.o.o. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od takrat se vse cene in drugi pogoji ne spreminjajo in veljajo za Matis pohištvo d.o.o. in za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t. j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Matis pohištvo d.o.o. in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

Rok dostave

Vsi artikli imajo objavljen informativni rok dobave. Potrudili se bomo, da bi blago stranki dobavili v navedenem dobavnem roku, vendar pa to zaradi različnih dejavnikov občasno ni mogoče. Ponudnik se bo potrudil, da bo kupca pravočasno obvestil o predvideni zamudi dobave. Status naročila lahko kadarkoli preverite na naših kontaktnih informacijah.

Načini plačila

Spletna trgovina Matis omogoča naslednje načine plačila:

• po predračunu (nalogu UPN) na račun podjetja,
• s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro).

Izdaja računa

Matis pohištvo d.o.o. po dostavi in plačilu naročenih izdelkov kupcu pošlje tudi račun, in sicer v PDF-formatu na e-naslov kupca. Na računu so razčlenjeni cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Kode za popust

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Matis. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu Matis ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer ni veljavna.

Uporaba kode za popust:

  • izberite izdelke, ki jih želite kupiti, in jih dajte v košarico,
  • na zaključku blagajne v okence ''Promocijska koda'' vpišete kodo za popust in potrdite z gumbom ''Potrdi'',
  • za en nakup lahko uveljavite le eno kodo za popust,
  • ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.

Postopek nakupa

I. Izbira izdelka: Na spletni strani www.matis-pohistvo.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ''Dodaj v košarico''. Sistem vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite levo povezavo ''Nadaljuj z nakupovanjem '' in se vrnete v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite desno povezavo ''Zaključi nakup'' in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.

II. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani www.matis-pohistvo.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabnikom prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ''Odstrani''. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ''Nadaljujte z nakupi''. S klikom na omenjeno povezavo se vrne v spletno trgovino.

III. Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.

  1. Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko) in jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
    Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.
  2. Strošek dostave: Uporabnik lahko izbira med Pošto Slovenije ali DPD.
  3. Način plačila: Uporabnik lahko izbira med tremi načini plačila - plačilo po povzetju, plačilo po predračunu ali plačilo s plačilno kartico.
  4. Kuponi in darilne kartice: Če ima uporabnik veljaven kupon za popust ali darilno kartico, jo vpiše v ustrezno polje in klikne gumb "Potrdi".
  5. Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.

IV. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral, in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb "Oddaj naročilo''. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše: ''Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za nakup! Številka vašega naročila je: xxxx.''

Postopek obveščanja o nakupu

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Registriranim članom so na spletni strani Matis vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
Matis pohištvo d.o.o. lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da pri zaključku nakupa vpišejo še naziv in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

  • Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@matis-pohistvo.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete s klikom tukaj.
  • Potrošnik mora najpozneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Matis pohištvo d.o.o., Andraž nad Polzelo 6c, 3313 Polzela, Slovenija. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.
  • Potrošnik mora izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
  • Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago, osebne podatke in transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.
  • Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila uporabljena promocijska koda oz. koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se vrne uporabniku kot darilni bon.

Odgovornost za stvarne napake

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je izdelek imel takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Varnost

Matis pohištvo d.o.o. uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita prodajalec Matis pohištvo d.o.o. in podjetje Abanka d.d. in Nova KBM d.d.. Avtorizacije kreditnih kartic potekajo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku spletne trgovine Matis.

Komunikacija

Matis pohištvo d.o.o. bo z uporabnikom stopil v stik prek sredstev komunikacij na daljavo le ob uporabnikovi izrecni privolitvi. Oglasna elektronska in/ali SMS-sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
• pošiljatelj bo jasno razviden,
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Matis izrecno spoštoval.

Ocene, mnenja in priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in so namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
Spletna trgovina Matis, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih pregleda. Spletna trgovina Matis ne bo objavila mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni Matis ne koristijo drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe svojega mnenja ali komentarja in spletni trgovini Matis dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih. Spletna trgovina Matis ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu spletne trgovine Matis, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na spletno trgovino Matis.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina Matis in vsi podatki na njej, slike izdelkov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Omejitev odgovornosti

Spletna trgovina Matis se trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da podatki na spletnih straneh še niso posodobljeni. V takem primeru bo Matis kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka.

Slike in opisi izdelkov

Slike izdelkov so simbolične. Dejansko prejeti izdelek se lahko razlikuje od opisa in slike izdelka na spletu. Izdelki lahko odstopajo v barvi in velikosti.

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Pri tehničnih težavah na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, ki jih je tehnična napaka prizadela. Pri preklicu naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirusna zaščita itd.) pred dostopom do spletne strani in njeno uporabo. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

Pritožbe in spori

Spletna trgovina Matis spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Matis se trudi izpolnjevati svojo dolžnost pri vzpostavljanju učinkovitega sistema  obravnavanja pritožb in pri določitvi osebe, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@matis-pohistvo.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Matis bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Matis se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Matis prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Pri sodnemu reševanju sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Zunajsodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca zunajsodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Matis, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi tukaj.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.